17/07/04 1130pm

Assalamualaikum semua

 

Bermulanya hari ini dengan sinaran lebih cahaya memberi inspirasi dalam kehidupan rakyat jelata NURHAYAT. Akhirnya keputusan telah diumumkan dan mereka yang akan menjawat jawatan-jawatan tinggi dalam NURHAYAT adalah; Pengerusi: Nur Dyana, Naib Pengerusi: Wan Nur Md Haddad, Setiausaha: Liyana Ramli, Bendahari: Farhana, Pegawai kebajikan(lelaki): Md Nabil dan Pegawai kebajikan(wanita): Sharifah Nurulhuda. Majlis pada hari ini telah menyebabkan beberapa rakyat menitiskan air mata, keharuan , majlis yang membawa seribu erti kepahitan dan kemanisan. Bagi rakyat-rakyat jelata yang lain pula akan kami berdiri teguh terus mengharungi bersama cabaran NURHAYAT dan akan kami sokong dari belakang setiap langkah NURHAYAT. Harapan ku semoga sedikit perkenalan yang diberikan oleh Abang Maizal siang hari tadi akan mencerahkan lagi obor-obor cahaya rakyat jelata NURHAYAT. Dengan itu HIdup NuRHAYAT teruskan perjuangan.

 











 

Juga kami telah mengadakan majlis upacara memotong kek bagi rakyat kami yang akan dan telah menyambut hari lahir mereka. Seperti diatas " a picture paints a thousand words"

 

Setelah majlis yang penuh emosi aku meneruskan perjalanan hari ini ke Youth Leadership Conference 2004 di Sheraton Towers Hotel anjuran MENDAKI akan ku isi lebih lanjut pada hari esok disebabkan aku mempunyai sehari lagi YLC yang perlu aku hadiri esok.

 

Malam hariku hari ini merupakan sesutu yang kurang selesa yang telah dilalui. Akan tetapi aku penat, maka perjalanan hidupku hari ini akan disambung hari esok.

 

~Hatiku rindu padamu, dalam senyap sering kau aku kenang walaupun ..........~

 

Semoga hari esok lebih baik dari hari ini.

 

Aku pejam mata ~ kau sentiasa dalam ingatanku sayang~

  

 



Comments

Popular Posts