190704

Assalamualaikum semua...

 

I had a nice time at the Youth Leadership Conference Yesterday. Learnt a lot about youths, youth organisations, experiences of people working with youths and lots more i hope to benefit the best from the seminar, still have notes that i haven't finish reading up, shall do that somewhere near. Hehe.

 

Monday's blues, hmm not really, i was crossed at Siti early in the morning for not picking-up her hp but well after the three of us met up [me,siti and may] sure lighten my day with all their weekend crap stories including mine also. Haha. We were late for lucture but only like 5 mins away. Basically i love Monday actually coz it's Int Tech for the first module so it's great. Just love learning all the real stuff, materials specification and bla bla bla.

 

Had lunch then later on tutorial, my design is pass but still need to do refinement for concept and story-line, later interim sure kena shoot one. Also if can construction drawings up by Thursday so have to work first on it. Time-management...aaarrggghhh.

 

~ You usually don't get what you desire therefore you'll have to adapt to what you have ~

 

aku runsing, siapakah sebenarnya? hatiku terperangkap antara mereka. Seorang aku rasa tidak akan pernah aku miliki hanya sekadar teman biasa, mungkin teman rapat yang akan berada disisiku, setiap kali aku jatuh dan berdiri. Seseorang pula, munkin sahaja aku hanya tempat mengadu, tempat mengeluarkan segalanya, apakah aku dalam hidupmu? aku tahu aku mengerti kini sekadar teman untuk memberi nasihat dan membantumu meneruskan kehidupan seperti insan biasa tidak lebih dari itu.  aku tidak begitu kisah, hanya ku harap agar teman-temanku semua gembira, agar aku dapat membantu bila perlu namun bila tidak jangan disingkarkan aku ke suatu tempat yang gelap dan sunyi. Seseorang pula, terlalu awal untuk berkata, terlalu awal, namun keakraban telah dirasa tapi kemana pula akan kata2ku dahulu ingin meneruskan hidup biar keseorangan atau mungkin aku hanya bersangka sesuatu yang tidak akan terjadi. Sekadar angan-anganku, sekadar imagnasi yang indah. Orangnya baik namun masih perlu lagi mengenalinya dengan lebih rapat.(atau tidak?)

 

Aku runsing, kenapa banyak sangat soalan2 ini yang timbul kebelakangan ini. Teman-teman yang sudah berpasangan, aku cemburu tetapi gembira juga untuk mereka, sangat manis dan akrab bersama. Kemanisan yang dirasakan tiada bandinganya dengan gula, tiada kata-kata yang mampu diucapkan.

 

Aku masih rindu dia, aku masih rindu pada cinta.

 

Tapi dia? kemana? sayang(atau tidak?)? ku runsing?

 

Aku mengambil langkah kebelakang.

 

~Semoga hari esok lebih baik dari hari ini~

 

Aku terus berfikir......

Comments

Popular Posts