220704

Assalamualaikum



School was okay today though a lil' lagging behind time of schedule better catch up. Plan to do printing by tomorrow so need to do much. Monday submission have to put in my best for interim. Oh noooo just re-call got RWP tutorial which we are all lazy to do. I don't like RWp seems boring to the max.



Hehe during lunch i heard someone calling "zaf, zaf,zaf" think about 10 times. Actually i was having a conversation with a freshie so my reaction was kind of slow. Like i hear some1 calling my name but didn't thought it would be me, then when it registered in my brain that that "zaf" was me, i turned and saw smiley boy with all his friends. Well guess he called me just to tegur and say hi, hehe really appreciate it. Why smiley boy? coz he got a very sweet smile, quite a nice lil' darling too but too bad his taken girls, and his gerl is just as sweet as him. Ryte, Siti?



~ aku telah berubah? ~

 

kebelakangan ini ku rasa kelainan dalam diriku. Tempoh hari dua daripada teman-teman yang rapat denganku mengatakan yang aku bukan lagi aku, aku tidak seperti dulu, mengapa? mengapa sejak kebelakangan ini aku macam lain, aku macam lebih senyap kurang bertutur, menjauhkan diri dari masyarakat hmmm tidak aku meanjauhakan diri dari teman-teman sejurusanku sahaja. Manakala teman-teman yang lain seperti yang di MLS aku masih seperti biasa dengan mereka. Mungkin juga aku telah matang, ditambahkan lagi dengan apa yang telah berlaku setahun yang lepas, kesemua yang telah aku lalui telah merubah fikiran ku.

 

i can say my outlook into life has change a lil' and my outlook into love life has changed a lot and maybe that's why i change. Just that accepting this changes might be a challenge for evereyone, i'm not as bubbly as i use to be, though i try my best to be myself at most times, i feel sometimes i'm faking it all up, but i dont want to fake, i want to be me the original me. Coz we are ORIGINAL DESIGNERS...hmm what has dat got to do with my life???? Leave it unanswered.

 

dalam kesibukan memikirkan tentang diriku ini, ada juga orang2 yang masih ambil kisah tentang diriku, aku tidak ingin jatuh lagi ke dalam lembaran cinta yang penuh dusta, kata-kata yang sering tidak bermakna. I dont want to rush into anything. Walaupun diri ini rasa tertarik padamu, namun my subconscience mind is telling me something else and my heart something else. I'm in a state of confusion, i dunoe how to handle this. Rindu hati ku tetap rindu tapi rinduku bukan pada mu seseorang, namun aku pinta kali ini agar jangan meletakkan harapan yang tinggi pada diriku, mungkin juga kau akan terluka akhirnya namun akan ku beri peluang kepadamu untuk menyayangiku. Sampai bila aku pun tidak pasti.

 

Sayang _________ (atau mungkin sahaja ini semua hanya kayangan dalam hidupku)

 

aku terfikir

 

~Semoga hari esok lebih baik dari hari ini~

 

Meneruskan kerja sekolahku.......

 

Comments

Popular Posts