blues.monday.blues

migraine again, very sickening, still had to drag my feet to tuition today. and guess what i just found out?? haiz cemburu, sedih, tapi tak mengapa akhirnya aku tahu ape sebenarnye. Sedihkan kenapa harus aku findout macam gini, tapi silapku juga agaknya mengharap. Itulah dulu orang dah bilang jangan mengharap, dah ingatkan diri sendiri, tapi haiz tak tahulah kenapa....aku geram lah, nak cakap dengan siapa lagi? sunyi, tapi kenapa dia tak boleh bilang aku sendiri!!! kenapa?? alasan demi alasan diberi, bedekkan tu semua, sedih sey.....

Dah lah, sekali lagi sahajalah pertemuan kita, yang terakhir dan kemudian aku akan hilang buat selamanya.....

i miss having that special someone in my life, bersyukur dengan apa yang ada

Comments

  1. hope or never hope, there aint any difference. when we never hope, we wont live, when we hope too much and when it didnt go our way, it hurt us. =D sooo... just live life as it is. make the best out of everything. and dont hope too much in life. just expect it is, as it is. =) *tight hugs* zaf, HE knows what's best for each and everyone of us.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts